Skip to content

Тридневна обука на Tема: Регионален маркетинг и брендирање

ДАТУМ

јуни 18, 2014

Категории

Центарот за развој на Пелагонискиот плански регион и Програмата за регионален развој на Германското друштво за интернационална соработка во Македонија од 16 – 18.06.2014 во Битола,  реализираa тридневната обука на тема: Регионален маркетинг и брендирање.

Обуката беше спроведена од страна на германскиот експерт за регионален маркетинг и брендирање г-дин Уве Крапиц и г-ѓа Ана Марушиќ Лисац експерт за сертификација и брендирање  од Р. Хрватска. Истата беше наменета за чинителите на регионалниот развој во Пелагонија односно јавниот, невладиниот и бизнис секторот од Пелагонискиот плански регион. На обуката презентирани беа концептите за регионален маркетинг и брендирање како и последните светски трендови од оваа област, понатаму елаборирани беа инструментите за регионален маркетинг, разните иницијативи и инструменти кои досега се превземени а беа дефинирани и инструменти кои во иднина би можеле да се имплементираат на територијата на Пелагонискиот регион.Предавачите ги запознаа присутните со  европските пракси и трендови од соодветната област преку презентација на успешни брендирани европски региони, односно преку примерите на регионите на Истра – Р. Хрватска и Ноимаркт Р.Германија.  Исто така, на обуката преку партиципативен пристап учесниците работеа на насоки и препораки како нашиот регион да се постави на мапата на препознаените региони во Европа. Постигнати резултати од обуката се стеканти нови знаења на сите присутни учесници, разменети искуства како и стекнати вештини и знаења што можат да се применат при регионалниот маркетинг и брендирање на нашиот регион.

Споделeте:

Share on email
Email
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

I accept the Privacy Policy