Центарот за развој на Пелагонискиот плански регион и Програмата за регионален развој на Германското друштво за интернационална соработка во Македонија од 16 – 18.06.2014 во Битола, реализираa тридневната обука на тема: Регионален маркетинг и брендирање.
Обуката беше спроведена од страна на германскиот експерт за регионален маркетинг и брендирање г-дин Уве Крапиц и г-ѓа Ана Марушиќ Лисац експерт за сертификација и брендирање од Р. Хрватска. Истата беше наменета за чинителите на регионалниот развој во Пелагонија односно јавниот, невладиниот и бизнис секторот од Пелагонискиот плански регион. На обуката презентирани беа концептите за регионален маркетинг и брендирање како и последните светски трендови од оваа област, понатаму елаборирани беа инструментите за регионален маркетинг, разните иницијативи и инструменти кои досега се превземени а беа дефинирани и инструменти кои во иднина би можеле да се имплементираат на територијата на Пелагонискиот регион.Предавачите ги запознаа присутните со европските пракси и трендови од соодветната област преку презентација на успешни брендирани европски региони, односно преку примерите на регионите на Истра – Р. Хрватска и Ноимаркт Р.Германија. Исто така, на обуката преку партиципативен пристап учесниците работеа на насоки и препораки како нашиот регион да се постави на мапата на препознаените региони во Европа. Постигнати резултати од обуката се стеканти нови знаења на сите присутни учесници, разменети искуства како и стекнати вештини и знаења што можат да се применат при регионалниот маркетинг и брендирање на нашиот регион.
No comment yet, add your voice below!